اپلیکیشن سفارش نان وای کدز اپلیکیشن سفارش نان وای کدز .

اپلیکیشن سفارش نان وای کدز

ماسک زعفران برای جوانسازی پوست


زنان هندی برای حفظ جوانی شان از ماسک ماست و زعفران استفاده می کنند. آنها معتقدند، ترکیب ماست پرچرب و پودر زعفران به پوست آنها شادابی، جوانی و نشاط هدیه می کند و این معجزه زعفران است.

آنها هر روز عصر یا یک روز در میان یک کاسه کوچک از ماست را با سرقاشق چای خوری زعفران مخلوط می کنند و آن را به مدت نیم ساعت روی صورت شان ماسک می کنند. درمانگران مکتب طب آیورودا بر این باورند که زعفران خاصیت ضد چروک دارد و استفاده مداوم از آن چهره را جوان و شاداب نگاه می دارد.

همچنین درسراسر دنیا ماسک شیر و زعفران برای جوان سازی پوست بسیار معروف است و مورد استفاده بیشتر افراد مشهور و سلبریتی قرار می گیرد. کافی است یک قاشق غذاخوری شیر را با یک قاشق چایخوری زعفران مخلوط کنید دو قطره روغن گل شمعدانی هم اضافه کنید و به مدت 20 تا 30 دقیقه روی صورت بگذارید بماند برای اینکه مواد از روی پوست نریزد اسفنج را به پوست خود با ضربه های آهسته بزنید تا آبش را بگیرد.

بعد اسفنج را خیس کرده و مواد را بعد از نیم ساعت از صورت پاک کنید با آب ولرم شستشو دهید سعی نکنید که با مالاندن ماسک روی صورت زردی آن را بگیرید بعد از 2 ساعت خودش پاک می شود اگر عجله دارید با ترکیب ماست و جو پرک پوست را ماساژ دهید تا پوست سفید شود.


برچسب: زعفران، ادویه، زعفران اصل، زعفران ایرانی، safran،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۵:۵۱ توسط:ycodes موضوع: نظرات (0)