زعفران زعفران

اپلیکیشن سفارش نان وای کدز

ماسك زعفران براي جوانسازي پوست


زنان هندي براي حفظ جواني شان از ماسك ماست و زعفران استفاده مي كنند. آنها معتقدند، تركيب ماست پرچرب و پودر زعفران به پوست آنها شادابي، جواني و نشاط هديه مي كند و اين معجزه زعفران است.

آنها هر روز عصر يا يك روز در ميان يك كاسه كوچك از ماست را با سرقاشق چاي خوري زعفران مخلوط مي كنند و آن را به مدت نيم ساعت روي صورت شان ماسك مي كنند. درمانگران مكتب طب آيورودا بر اين باورند كه زعفران خاصيت ضد چروك دارد و استفاده مداوم از آن چهره را جوان و شاداب نگاه مي دارد.

همچنين درسراسر دنيا ماسك شير و زعفران براي جوان سازي پوست بسيار معروف است و مورد استفاده بيشتر افراد مشهور و سلبريتي قرار مي گيرد. كافي است يك قاشق غذاخوري شير را با يك قاشق چايخوري زعفران مخلوط كنيد دو قطره روغن گل شمعداني هم اضافه كنيد و به مدت 20 تا 30 دقيقه روي صورت بگذاريد بماند براي اينكه مواد از روي پوست نريزد اسفنج را به پوست خود با ضربه هاي آهسته بزنيد تا آبش را بگيرد.

بعد اسفنج را خيس كرده و مواد را بعد از نيم ساعت از صورت پاك كنيد با آب ولرم شستشو دهيد سعي نكنيد كه با مالاندن ماسك روي صورت زردي آن را بگيريد بعد از 2 ساعت خودش پاك مي شود اگر عجله داريد با تركيب ماست و جو پرك پوست را ماساژ دهيد تا پوست سفيد شود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/7/15 ساعت: ۱۳ توسط:ycodes :