نان نان

اپلیکیشن سفارش نان وای کدز

سفارش نان آنلاين

نان يكي از اصلي‌ترين وعده هاي غذايي بشر و تقريبا ارزان‌ ترين ماده غذايي به شمار مي‌رود. در كشور ما ايران گستردگي فراواني در دسته بندي انواع نان وجود دارد. از نان‌ هاي سنتي و محلي متعلق به هر منطقه گرفته، تا نان‌ هاي ماشيني و صنعتي كه چندين سال است مورد مصرف مردم قرار مي‌گيرد.

در اين بين نان سنگك در صدر نان ‌هاي ايراني قرار دارد كه از آرد سبوس ‌دار مرغوب و سالم، آب خالص و مقداري نمك تهيه مي‌شود. اين نان سنتي علاوه بر طعم و عطر فوق ‌العاده بسيار مغذي است و قابليت سيركنندگي بالايي دارد. سنگك يكي از قديمي‌ترين نان‌ هاي ايراني، و از نظر كارشناسان تغذيه بهترين نوع نان است.

روش پخت سنتي اين نان و ظاهر و طعم منحصر به فرد آن باعث شده كه در فرهنگ و سفره ايراني ارزش بالايي داشته و در وعده‌ هاي غذايي به ويژه صبحانه در اولويت قرار گيرد. نان سنگك به دليل داشتن مقدار زيادي فيبر هضم آساني داشسته و مورد توجه متخصصان تغذيه است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/7/28 ساعت: ۱۲ توسط:ycodes :

اپليكيشن سفارش نان واي كدز

با اپليكيشن كاربردي و مهيج ycodes هرجاي مشهد كه هستيد فقط با صرف چند دقيقه وقت وارد دنياي خوشمزه نان‌ها شويد و سفارش خود را از انواع نان ثبت كنيد و در كمترين زمان ممكن تحويل بگيريد.

ما آماده‌ايم براي ثبت سفارش آنلاين نان داغ و تازه براي وعده هاي غذايي رنگين شما...


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/6/3 ساعت: ۰۹ توسط:ycodes :